finska i bakrunden.

livet rullar som en boll nerfor en backe.
nu har jag vart borta i mera an ett helt ar. sa nu vart det sagt, det ar ju tydligen natt som ska papekas.
ska dyka pa sondag .det ska bli spannande , valle tror att chansen ar stor att vi kommer se haj.
nu ar det sista fredagen pa rattle n hum.
tack o fucking lov for det.
nu behover jag semester.
ska bli sorligt att lamna dock, alla ar bra.
pa fredag om en vecka sa blir det den traditionella hejda frukosten , sen blir det flaska hela dagen.
ska ju trots allt flyga sjalv for forsta gangen , larv ja vet, men susset i blodet kravs anda.
stackars rajjan som ska hamta mig pa morgonen i brisbane.

for ovrigt sa hander det ibland att jag oversatter ordvitsar till svenska , kan bli helroligt ibland.
sa pa engelska: taste is like a bum , splited.
hahaha
ingen fatta det , hur logiskt som helst . puckade aussies.

jobbet kallar gott folk.
hej.
tack for alla komentarer !
hahaha.
ja later sa neg i alla mina inlagg marker ja . menas inte sa daligt dock,  det ar sa det kommer ut bara.
min satans bitch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0