oslagbara uppblasbara .. totala .. grancanaria!

har lite rast nu.
har haft ledigt i 2 dagar och njutit ut i endan.
varit i koranda, vilket ar en hippieby uppe i regnskogen , asballt.
sen haft frulle med jobbet for att ta farval till kate och jane som nu lamnat rattle n hum .
:/ aa det var palligt.
jane , en kort bohem fran kanada och jag blev polare.
men vi har lovat varann att ses i framtiden , vart det an bli ar det maste.
sen igar var det personalmote klockan nio. bajs.
men det gick bra , cocktail lektion for nya bartendrar.
jag jobbade inte sa fick ner dom och blev pa sa himla mycket battre humor.
sen lag jag ida o steph vid lagunen, sen shopping.
sen akte jag och nagra jobbar kompisar ut till vattenfallen i cristal cascade .
badade saklart.
sen gick jag ida och valle pa valles personal fest . bowl fest.
trakigast i varlden.

jaja. onodigt skitfakta om ett skitabra liv.
snart flyger jag dock har ifran till ett skitamycket battre skitstalle.


forovrigt tappade jag 12 skumpa glas idag . lyckat.
nu kanner jag att komentarer far garna rinna in . skriver till en vag , en trakig vag som haller kaft.
PRATA KARA VAG ! TALA!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej hjärtat!!

Det låter verkligen som du har det bra. Vad glad jag blir. Jag saknar dig dock otroligt mkt. Vi måste prata snart! Älskar dig lill sis! Puss puss puss

2009-12-06 @ 01:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0