ensamseglaren.

hej hej .
anna har .
hoppas allt star bra till hemma i sverige. har ar allt bra.
mycket har skett pa sista tiden och vi har inte skrivit sa mycket i bloggen sa ja tankte att det var dags nu .
valle har akt hem, for han kande for det. men han kommer tillbaka om ett par manader.
jag , jullan och joanna har flyttat ifran darrens hus till en kille som heter ben .
det var ont om plats hos darren och hans barn sa detta var den basta losningen .
vi bonkarna har nog kommit fram till att vi vill olika pa denna resa , (inget drama) men vi kommer nog inte resa mer ihop.

men detta har skett i mitt liv iaf trogna "anna vi bryr oss lite lasare" .  :)


jag jobbar nu mera pa farmen och plockar frukt , som ni kanske redan visste . jag har aven jobbat ett par kvallar i veckan pa en bar och blivit tranad som bartender . vilket kanns skitabra . erfarenheten ar kanon, och det har latt till nya kontakter och ett socialare liv i gayndah . ( om det nu gar , hmm).
jag och julia sprang pa ett par sydafrikanska killar som vi snabbt blev vanner med. det blev ett par bbqs och en del fiske  , dom har nu lamnat oss for att aka vidare till kusten .
en helg sa fick vi spratt pa gayndah och akte till noosa , ( kusten) , och ja traffade min nya karlek , surfingbradan.
det blir det mer av .
annars spelar vi poker ,biljard , fikar , virkar, ligger vid poolen,  och bara tar det lugnt.
ja kan med enkla ord och en befriande kansla saga att det bara ar ett par veckor kvar i denna stad.
julia o joanna har bestamt sig for att vara kvar i australien aret ut  . :D . sa vi har planer nog att dra oss at kusten om ett par veckor .. skaffa jobb och surfa.


resandet har vart kanon med david o valle och vi kommer nog motas upp under tidens gang.
och alla (hoppas ja ) kommer fortsatta skriva har da o da .

*Valle kommer skriva på sin resedagbok istället, (Vallegil) over and out.*







girls night out..
detta ar julia o joanna som ni kommer fa hora om en massa.
kanns skitabra att ha traffat 2 manniskor som man kommer bra overens med och vi har fruktansvart roligt  ihop. 


 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter ju bra det där syrran :).. men fan jag är ju brunare än dig, och jag har bara varit utomlands en vecka ;)

2009-03-17 @ 22:58:31
Postat av: Allan

hörredu nissenilsson det låter som om du har det sjukt bra och jag är fortfarande mer än avundsjuk! ;) nu börjar våren komma här iaf!! saknar dig och du får ha det så jäääävla bra!!! Pusss!

2009-03-18 @ 21:24:56
Postat av: heikne

fun homie. surfa e nice!!

2009-03-20 @ 18:08:15
Postat av: Carro

Hej bejb:) Kul att få se en bild på dej:P blev lite rörd, va ju evigheter sen vi sågs nu<3 hehe Jag ska ringa dej i veckan, har inte fått vara i ifred men Peters föräldrar åker på tis morron så då ska jag ringa dej:) vet dock inte vad det e för tidsskillnad nu när jag e i Thailand så kan va så att jag väcker dej, hehe.. Pusspåre

2009-03-22 @ 06:48:50
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: Carro

2009-03-22 @ 06:49:53
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hello Anno:) It was looong time ago since we spoke to eahother:)

Hoppas du mår bra iaf,men det tror jag nog att du gör!!

Här hemma är det super bra!

Jag och Henke letar bostadsrätt för vi ska köpa lägenhet wiiee,är så pirrig.

Hoppas att du solar lite åt mig med,kan verkligen behövas (kan jag lova)haha.

Saknar dig sks du veta..du får fortsätta ha det underbart bra,hälsa Julia från mig är du snäll..

Ta hand om er pusspuss

2009-03-27 @ 22:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0