U give me hope joanna , give me hope.

sa var man dalig pa att skriva igen. o inte har ja tid nu heller.
forlat.
ja mar bra , o fran vad jag hort sa gor david desamma.

allt rullar pa . snart , den 25 drar jag o flickorna pa turne ner till melbourn  i 5 dar o sedan vidare till perth i yttligare 5 .
tack o lov for semester.

nu ska vi uppleva.


inget o allt har skett.
minnet star stilla.

idag dock sa utmanna joanna mig att saga
" good day mate " till varan chef nar han knalla forbi mitt upp i allt.
det var oerhort roligt , med en enastaende australiensk farmar dialekt och hogt som fan fick ja till de .

hon ar nu skyldig mig en ol .

hors folket!


Kommentarer
Postat av: Carro!

Heej gumms:) be inte om ursäkt, jag skulle ju ringa dej från thai, men blev aldrig av sen nu när man e hemma så e de så svårt o hitta tiden me tanke på tidsskillnaden.. jag ringde faktiskt den 8 maj,, Amanda föddes ju då så ville berätta:P hoppas allt e bra, verkar så på bloggen:) skönt me semester, äntligen:) Vi hörs inom kort<3 Puss på dej Anna Nilssonsdotter hehe;)

2009-05-16 @ 09:46:00
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0