som om man inte fanns.

nattpack av mandariner i 2 outhardliga veckor.
noosa heads till helgen med bravader och koala.
orken fanns i morse med storstadning och kaffe.
att vara kar.
det far en pa kanslosnoret som svingar ibland.
sofia och jag har det bra vi dricker underbart god ol . och vi solar nar vi far tid.
i helgen var vi pa footy . antligen.
gayndahgayndah how are we ? gladiators victory!
4625 a said 4625. say it again 4625.
forsta discot pa golden bar av i helgen .
haha.
vi dansa .
nu sa kollar vi greyhound bussar och planerar.
o sa var det det dara om att komma hem i sommar.
omplanerat igen.
sla mig sla mig hart men det ar sant.
hjartat stannar och 2nd visat forsvinner och blir bortkastat.
sa hmmmmm jag kanske blir kvar . tills nov.

sa, bomben ar slappt. hej da schabrak!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör såååå rätt gumman..även om jag vill ha hem dig!! Skype dejt soon please! pussssss

2010-04-06 @ 09:51:12
Postat av: valle

klart du ska stanna om du har det bra :D

saknar dig din fjant!

2010-04-08 @ 22:32:26
Postat av: annabanananilsson

tackar horrni! vi ses ju sa snart anda! :)

2010-04-15 @ 07:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0