Get ready to go down town baby.

ooo så var första arbetsdagen över ! knallat i 6 timmar och satt nät över vindruvor i spöregn .
men ooo va härligt det var att få vara ute en hel dag och äntligen göra något vettigt om man kan kalla det för vettigt.? .
vi drog in mer än förväntat och våran arbetsgivare och jobbarkompisarna verkar helt okay .
imorn blir det mer jobb , sen får vi se .. på onsdag ska de vara skitväder så då blir det att sova.
inget annat nytt har hänt vi har vart på stranden i 2 dagar gått på bio 2 gånger. måste dock säga att jag tycker att den svenska , män som hatar kvinnor, var bättre än den amrikanska. och hur irriterande är det att dom ska bryta men inte med en svensk engelsk brytning ?
jaja. bra var den iaf ,.
måndag den 20/2
ooo så var första arbetsdagen över ! knallat i 6 timmar och satt nät över vindruvor i spöregn .
men ooo va härligt det var att få vara ute en hel dag och äntligen göra något vettigt om man kan kalla det för vettigt.? .
vi drog in mer än förväntat och våran arbetsgivare och jobbarkompisarna verkar helt okay .
imorn blir det mer jobb , sen får vi se .. på onsdag ska de vara skitväder så då blir det att sova.
inget annat nytt har hänt vi har vart på stranden i 2 dagar gått på bio 2 gånger. måste dock säga att jag tycker att den svenska , män som hatar kvinnor, var bättre än den amrikanska. och hur irriterande är det att dom ska bryta men inte med en svensk engelsk brytning ?
jaja. bra var den iaf ,.
tisdag den 21/2
fint väder och jobb hela dagen ! kroppen skriker oo det är härligt!
idag har jag o ryan jobbat åt skilda håll , jag spenderade dagen med att plocka bort löv på vindruvsbuskarna. vilket jävla jobb. på huk eller böjd. men nu är det gjort . lite till imorn barra.
pasta står på menyn idag hemlösmat får man ju vänja sig vid. igår åt vi dock 20 dollar steak. godis!
onsdag den 22/2
mm o så en till pissvädersdag. Eftersom ja jobbar själv nu o alla andra i par , o så är jag som jag är ,måste jobba bättre och mera än alla andra , så är jag nu helt slut . Det genererar också i värk och irritation . finns det piller för såna som mig?

Är förövrigt överlycklig och tacksam till nathalie som delat med sig av charlie o william filmklipp! värmer hjärtat och JAAAA ja kanske till o från längtar hem. sluta tjata! Erkänner.
här är lite bilder. dessvärre upptäckte jag att det inte är några på mig , det är svårt när jag alltid håller i kameran. Ska bli bättre ska tvinga, kanske tillochmed , betala ryan för att fota mig , pervigt värre!

'
så här går det när man tvättar när det regnar.
hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh vad härligt det ser ut.Tänker på dig Anna! Hoppas du har det bra:) Kramis

2012-02-22 @ 11:12:08
URL: http://minunderbara.blogg.se/
Postat av: Linda

kört igånd med veckans blogg nu! Var gärna med! :)



http://lindauknow.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment

2012-02-22 @ 11:36:37
URL: http://lindauknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0