better late than never

En härlig helg med vänner. Är så himla härligt att befinna sig i denna lilla stad igen . Har hunnit att träffa nästan alla.Har också hunnit med en rugbymatch , ett goldenorange disco, en fylla , en bakisdag, middag hos ryans föräldrar glen&rose,  åkt till bundaberg med ryans syster Tara för ett bilköp, plannerat in jarred i våran nästa NZ trip , en 6 km runda som inte var en lek och mycket mera. Ryan har börjat jobba igen och nu är det min tur att vara the housewife. Gillar det inte så mycket om ärligheten ska fram , jag är en jobbare, sovmornarna är ju såklart att dö för men annars hade jobb suttit härligt. Men fantasin tar fart och ideer poppar i skallen , ska börja med att måla om ryans mormor , muriels badrum och sen får vi se. Köpte mig en halvskysst glammig klänning innan jag lämna sverige som jag inte har hunnit använda , och om 2 veckor är det gayndah races , vilket är lika med att klä upp sig ,  dock har jag svårt att komma i den just nu så det ska ja jobba på . Ska bli roligt faktiskt, Gens vänner polly mfl kommer och det ska bli super trevligt.
Ikväll ska jag hem till bennyboy och prata strunt och busa med dotter Aurora .Jag ska verkligen njuta av tiden här för att saningen är denna plats är i topp tre av mina favvo ställen på jorden .
Gayndah <3
En härlig helg med vänner. Är så himla härligt att befinna sig i denna lilla stad igen . Har hunnit att träffa nästan alla.Har också hunnit med en rugbymatch , ett goldenorange disco, en fylla , en bakisdag, middag hos ryans föräldrar glen&rose,  åkt till bundaberg med ryans syster Tara för ett bilköp, plannerat in jarred i våran nästa NZ trip , en 6 km runda som inte var en lek och mycket mera. Ryan har börjat jobba igen och nu är det min tur att vara the housewife. Gillar det inte så mycket om ärligheten ska fram , jag är en jobbare, sovmornarna är ju såklart att dö för men annars hade jobb suttit härligt. Men fantasin tar fart och ideer poppar i skallen , ska börja med att måla om ryans mormor , muriels badrum och sen får vi se. Köpte mig en halvskysst glammig klänning innan jag lämna sverige som jag inte har hunnit använda , och om 2 veckor är det gayndah races , vilket är lika med att klä upp sig ,  dock har jag svårt att komma i den just nu så det ska ja jobba på . Ska bli roligt faktiskt, Gens vänner polly mfl kommer och det ska bli super trevligt.
Ikväll ska jag hem till bennyboy och prata strunt och busa med dotter Aurora .Jag ska verkligen njuta av tiden här för att saningen är denna plats är i topp tre av mina favvo ställen på jorden .

Kommentarer
Postat av: Carro

Njuut gumman :) så himla härligt <3 missu!!

2012-06-27 @ 09:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0