don't count your chickens before they hatch

kliver in hos låssmeden och berättar kort och gott om våran nyckel situvation , kvinnan i mustasch framför mig meddelar detta: " you are dreaming" .
okay sa jag med tårar i ögonen och 1 minut senare kliver riddaren från ovan fram och tar en titt, 20 minuter senare hoppar jag ut ut butiken med glädje och 3 nya nycklar!
Ett nytt batteri senare och våran shagon wagon rullar som ny!
lycklig som aldrig förr. uppstressad som vanlig var jag . Nu har vi unnat oss rött vin och god mat och många leenden. Det kan bara bli bättre.
/ En ypperligt lycklig Nilsson

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att det löste sig för er.Du vet att efter tre tråkigheter händer det något positivt. Kram till er.Mamma

2012-03-26 @ 19:56:15
Postat av: Sofia

Hej, vad tyst här känns. Uppdatera oss please!

2012-04-11 @ 02:24:31
Postat av: Carro

Nu har jag gått in här alldeles för många ggr utan att du uppdaterat! Blogga!!! :) <3

2012-04-22 @ 16:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0