Im bulletproof , nothing to lose , fire away

Im bulletproof , nothing to lose , fire away.
Makalöst . Helt otroligt hur mycket otur en människa kan ha under en veckas gång.
nyckel borttappad
regn tis - ons, no work
tappa min middag i golvet , fish and chips
blev stucken av en geting
bilbatteriet = dött
reservnyckeln till bilen gick av samtidigt som vi upptäckte att förardörren är paj efter vårat lilla inbrott.
ingen vidare mat , ris och bönor.
jobb hela helgen , ingen sömn , hostel grill fest utanför våran bil ( som vi inte kan flytta på) . låt säga att dom fortfarande spelade gittarr och trummor när jag gick upp, både fredag o lördag natt.
cigg båset i affären var stängt
Imorgon är jag ledig , ska spendera dagen med att cykla till city samtidigt som jag håller tummarna på att de kan laga våran trasiga nyckel. Och ge oss 10 extra. Sen blir det att köpa ett nytt bilbatteri. Laga middag och vad jag hoppas på , att testa ett av silenis viner.
Makalöst . Helt otroligt hur mycket otur en människa kan ha under en veckas gång.
  • nyckel borttappad
  • regn tis - ons, no work
  • tappa min middag i golvet , fish and chips
  • blev stucken av en geting
  • bilbatteriet = dött
  • reservnyckeln till bilen gick av samtidigt som vi upptäckte att förardörren är paj efter vårat lilla inbrott.
  • ingen vidare mat , ris och bönor.
  • jobb hela helgen , ingen sömn , hostel grill fest utanför våran bil ( som vi inte kan flytta på) . låt säga att dom fortfarande spelade gittarr och trummor när jag gick upp, både fredag o lördag natt.
  • cigg båset i affären var stängt
idag är jag ledig , ska spendera dagen med att cykla till city samtidigt som jag håller tummarna på att de kan laga våran trasiga nyckel. Och ge oss 10 extra. Sen blir det att köpa ett nytt bilbatteri. Laga middag och vad jag hoppas på , att testa ett av silenis viner.
Lyckligtvis är jag fortfarande lycklig och har ett leende på läpparna, för nu kan det bara bli bättre!
livet vs anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0