just another manic monday

idag , måndag, så är det katastrof väder. Det verkar kanske som att det alltid är de , men det är ju inte sant, men när det regnar får jag ju tillfälle och tid att blogga. Den 12 mars. alltså snart 2 månader sen jag lämnade Sverige igen. Tiden flyger fram. Ibland, ganska ofta , så känner jag mig yngre än vad jag är . Inte för att jag är gammal , utan mer att tiden gick så fort. 24 snart , o alla backpackers mormor.
Nu ska vi kura ihop oss i vanen och kolla klart på sagan om ringen, film 1. Räkan är sagan om ringen oskuld. Så det var väl absolut på tiden. Igår lagade jag lasagne, vi har mat för en vecka nu , typ . Gott! Något bränd.
Idag lämnat några av våra tyska vänner eco lodge backpackers. Blir nog lite tyst ett tag. Men snart är det förhoppningsvis våran tur. vi tänker kanske korta våran vistelse i Hastings lite. Vi får se , Vi har iaf börjat titta lite på turist stuff , vi tänker att en 3 dagars kanot tur är på listan , högt . Men också att titta runt mer på hela norra ön innan vi tar oss till södra.
Obs en vingård vi jobbat på heter "Sileni" , gör alla slags viner , dock har jag inte en aning om prisklass men det är en sjukt stor farm med vet inte hur många hektar vindruvsplantor.
Idag , måndag, så är det katastrof väder. Det verkar kanske som att det alltid är de , men det är ju inte sant, men när det regnar får jag ju tillfälle och tid att blogga.
Den 12 mars. alltså snart 2 månader sen jag lämnade Sverige igen. Tiden flyger fram. Ibland, ganska ofta , så känner jag mig yngre än vad jag är . Inte för att jag är gammal , utan mer att tiden gick så fort. 24 snart , o alla backpackers mormor.
Nu ska vi kura ihop oss i vanen och kolla klart på sagan om ringen, film 1. Räkan är sagan om ringen oskuld. Så det var väl absolut på tiden. Igår lagade jag lasagne, vi har mat för en vecka nu , typ . Gott! Något bränd.
Idag lämnat några av våra tyska vänner eco lodge backpackers. Blir nog lite tyst ett tag. Men snart är det förhoppningsvis våran tur. vi tänker kanske korta våran vistelse i Hastings lite. Vi får se , Vi har iaf börjat titta lite på turist stuff , vi tänker att en 3 dagars kanot tur är på listan , högt . Men också att titta runt mer på hela norra ön innan vi tar oss till södra.
Obs en vingård vi jobbat på heter "Sileni" , gör alla slags viner , dock har jag inte en aning om prisklass men det är en sjukt stor farm med vet inte hur många hektar vindruvsplantor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0