The lord of the hjärta .

The lord of the hjärta .
Ibland så måste man gå genom alla sina glada minnen för att ta sig igenom tiden ifrån sina närmaste , det har jag ju alltid vetat men denna gång så finns det 2 små liv i denna värld som gör detta näst intill omöjligt. O vad jag längtar efter er Charlie o William . Men som tur är så finns facebook och en massa bilder och filmklipp . Det gör mig lycklig .
Uppgift till familjen är att upprepa åter och åter igen namnet ANNA när ni befinner er i närheten av ungarna . uppfattat utmaningen ? kör så det ryker . Tack :)
Annars så var ännu en dag passerad. Vädret är fortfarande skit. Nu väntar vi på pizza och en kväll med sagan om ringen 2 .
Hjärta. För att det är ett fint ord . visst ?
Ibland så måste man gå genom alla sina glada minnen för att ta sig igenom tiden ifrån sina närmaste , det har jag ju alltid vetat men denna gång så finns det 2 små liv i denna värld som gör detta näst intill omöjligt. O vad jag längtar efter er Charlie o William . Men som tur är så finns facebook och en massa bilder och filmklipp . Det gör mig lycklig .
Uppgift till familjen är att upprepa åter och åter igen namnet ANNA när ni befinner er i närheten av ungarna . uppfattat utmaningen ? kör så det ryker . Tack :)
Annars så var ännu en dag passerad. Vädret är fortfarande skit. Nu väntar vi på pizza och en kväll med sagan om ringen 2 .
Hjärta. För att det är ett fint ord . visst ?

Kommentarer
Postat av: Emma

haha Charlie har redan sagt mitt namn :)

2012-03-16 @ 02:27:23
Postat av: Emma

haha Charlie har redan sagt mitt namn :)

2012-03-16 @ 02:28:16
Postat av: beciell

Just nu säljer jag vårens största trender i min blogg..



VIRKAD VÄST med fransar: http://beciell.blogg.se/2012/march/saljes-virkad-vast-helt-ny-strl-xss.html



Och USA & UK vintagestyle Iphoneskal: http://beciell.blogg.se/2012/march/saljes-vintagestyle-usa-uk-iphoneskal-for.html



Om inte till dig själv så blir det kanske en bra present till din vän? :)

2012-03-16 @ 02:53:38
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, klart vi ska träna som tusan. :) :)

2012-03-23 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0